Du verwendest einen veralteten Browser. Es ist möglich, dass diese oder andere Websites nicht korrekt angezeigt werden. Du solltest ein Upgrade durchführen oder einen alternativen Browser verwenden.
Ich lasse mir von niemandem sagen, was ich für eine Uhr zu tragen habe! Von niemanden!!: Folgenden Beitrag habe ich gerade auf einem bekannten englischsprachigen Uhren-Forum veröffentlicht. Es geht um zwei Neuzugänge, die heute bei mir...
[Verkauf] Steinhart 22/18 dark brown leather + titanium buckle: Hi to all,
excuse me for my English, but I feel a little more comfortable writing in English. I am a private seller and not a commercial provider...
[Verkauf-Tausch] Seiko saec007 ananta 6r21: Hello :)
Another watch from my modest collection lands here. This time a really rare Seiko Ananta saec007 without "Ananta" sign.
Watch in nice...
Kemmner Octopus chrono bezel insert change: Hello everyone - I am in England and new to the forum; I am looking for advice as to whether or not it is possible to change my current Octo...
[Erledigt] Longines 2371 Automatic Diver incl. Extract of the Archives, Vintage: My apologies for not writing in German, understanding and reading German goes well, speaking also, but writing… :roll:
For sale from my personal...