[Crowdfunding] Vescari presents The Chestor on Kickstarter

Diskutiere Vescari presents The Chestor on Kickstarter im Werbeforum Forum im Bereich Marktplatz; Super Early Bird ist aktuell noch verfügbar, 119 Euro. Versand ist kostenlos und aus den Niederlanden, so keinen extra zoll. Für diejenigen, die...
J

Jvrinz

Themenstarter
Super Early Bird ist aktuell noch verfügbar, 119 Euro. Versand ist kostenlos und aus den Niederlanden, so keinen extra zoll.

Für diejenigen, die Interesse haben, eine schöne Uhr zum Top-Preis

The Chestor | by Vescari Watch co.

Specifications

Case Material - 316L Stainless steel ( rosegold and black case are PVD coated )
Case width - 40mm
Lug to lug - 48mm
Case thickness - 13.6mm
Movement - Miyota 6s21
Crystal - Domed mineral crystal with AR coating
Dial: Black, Blue or Silver sunburst with hand applied indexes
Hands - Alpha style
Strap - Leather & Canvas ( with quick release pins ) or stainless steel bracelet
Strap width - 20mm
Water resistance - 50M/5ATM
International Warranty - 24 months
BLACK CANVAS FINAL!.png

GALLERIJ BLUE!.png

GALLERIJ3-2.png

GALLERIJ.png

P

pchb

Noch jemand dabei? Ich finde die Uhr echt super. Klar, kein Saphirglas und keine Automatik. Aber die schwarze mit dem grünen Band :super:

J

Jvrinz

Themenstarter
Send you a PM

J

Jvrinz

Themenstarter
When someone is interested in this watch, send me a PM.
I have a special gift for all Uhrforum users that pledge on Kickstarter

thanks

Thema:

Vescari presents The Chestor on Kickstarter

Vescari presents The Chestor on Kickstarter - Ähnliche Themen

• [Crowdfunding] ALCADUS Presents: OPUS, A Watch Fit For Flight

[Crowdfunding] ALCADUS Presents: OPUS, A Watch Fit For Flight: Hallo, schon ein paar Tage bei Kickstarter die OPUS von ALCADUS Watches. Da sie mir mit 39mm zu klein ist, habe ich sie zunächst völlig...
  • [Crowdfunding] The Chestor by Vescari Watch

[Crowdfunding] The Chestor by Vescari Watch: Super Early Bird ist aktuell noch verfügbar, 119 Euro. Versand aus den Niederlanden, also kein Zoll. Ich habe eben zugeschlagen :super: Für den...
  • Sinterklaas cannot fine me a present

Sinterklaas cannot fine me a present: As most of you know, I am from Holland. And we have a celabration here that is called Sinterklaas (Sint Nicolaas). It is today, on December 5th...
  • [Erledigt] Breitling – Benno Richter - The History of a Great Brand of Watches 1884 to the Present

[Erledigt] Breitling – Benno Richter - The History of a Great Brand of Watches 1884 to the Present: Mittlerweile eine Rarität Breitling – Benno Richter The history of a great brand of watches 1884 to the present Gebundene Ausgabe mit...