THE WATCHISMO TIMES

Diskutiere THE WATCHISMO TIMES im Uhrencafé Forum im Bereich Uhren-Forum; Etwas rumstöbern lohnt sich: www.watchismo.blogspot.com da ist auch dieses nette Video zu finden: http://www.youtube.com/watch?v=upeJ3M1nHqo
Thema:

THE WATCHISMO TIMES

THE WATCHISMO TIMES - Ähnliche Themen

[Crowdfunding]

Xeric Regulator

[Crowdfunding] Xeric Regulator: Hallo, jetzt neu auf Kickstarter: A Bold Redesign of a Historic Time Display | Xeric Regulator Regulator Automatic Watch | Xeric.com Ein sehr...
[Verkauf] RADO Balboa V Cologny vintage automatic for ladies: Hi :) For sale goes RADO for ladies Balboa V Cologny no seconds hand Keeps time well. Automatic movement, the possibility of winding from the...
Memorigin Watch Tourbillon Iron Man Collector Limited Edition Marvel The Avengers: Eingefleischte Marvel Fans aufgepasst: Specification Model No: MV 0423 Watch diameter: approx. 43 mm Watch thickness: approx. 13 mm At least 155...
Citizen Touch Time: Liebe Mitforisten Bei einer meiner Suchen bin ich auf der Citizen-Seite über eine interessante Uhr gestolpert, welche ich Euch gerne vorstelle...
Neue Uhr: Remontet Time Capsule: Also für den Preis: Hut ab. Gehäuse: Titan (grade 5) Maße: 43,5mm x 43,5mm Höhe: 14,0mm WaDi: 30m Werk: - (springende Stunde, retrograde Minuten...
Oben