[Erledigt] Tag Heuer Monza Automatic Chronograph Ref: CR2114

Diskutiere Tag Heuer Monza Automatic Chronograph Ref: CR2114 im Archiv: Angebote Forum im Bereich Archiv: Angebote; Hello dear forum, as a private seller, for sale, I present my TAG Heuer Monza Chronograph CR2114. Watch and chronograph in working condition. The...
aleksejeremee

aleksejeremee

Themenstarter
Hello dear forum,
as a private seller, for sale, I present my TAG Heuer Monza Chronograph CR2114. Watch and chronograph in working condition. The belt is fitted with a new non-original. The watch has scratches. The glass has no scratches. The dial has a coating edge defect. It is almost not visible, but still it must be said. look at the photo. Comes in original box. Documents unfortunately there is no.
  • Name: Mens Tag Heuer CR2114.FC6165
  • Brand Name: Tag Heuer
  • Series: Tag Heuer Monza
  • Model Number: CR2114
  • Movement: Automatic
  • Dial Color: Silver
  • Case Size: 39mm
  • Case Material:Stainless Steel
  • Bezel Material: Stainless Steel
  • Crystal: Scratch Resistant Sapphire
  • Water Resistant : 50 meters / 165 f
  • Preis: 1445 €
    as a private seller ,the sale is made without warranty of any kind.

Anhänge

aleksejeremee

aleksejeremee

Themenstarter
Popular model. New price 1345EU.
MP Regel 2.4 gelöscht 62kurt

Anhänge

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
aleksejeremee

aleksejeremee

Themenstarter
Very comfortable watch. Ridiculous price. New price 1299EU.

aleksejeremee

aleksejeremee

Themenstarter
1250 EU including free shipping

aleksejeremee

aleksejeremee

Themenstarter
Super price 1199 EU including free shipping.

Thema:

Tag Heuer Monza Automatic Chronograph Ref: CR2114

Tag Heuer Monza Automatic Chronograph Ref: CR2114 - Ähnliche Themen

• [Erledigt] TAG Heuer Monza Chronograph Cal. 17 - Limited Edition

[Erledigt] TAG Heuer Monza Chronograph Cal. 17 - Limited Edition: Hallo Forianer Weil ich meine Sammlung umstelle darf meine neuwertige Heuer gehen: TAG Heuer Monza Calibre 17 Limited Edition Referenz...
  • [Erledigt] Tag Heuer Monza Calibre 36 (Zenith)

[Erledigt] Tag Heuer Monza Calibre 36 (Zenith): Tag Heuer Monza Calibre 36 (Zenith) (nicht zu verwechseln mit dem „normalen“ Modell mit eta-Werk und dem Datum zwischen der 4 und der 5)...
  • [Verkauf] Tag Heuer Monza Calibre 36

[Verkauf] Tag Heuer Monza Calibre 36: Hallo zusammen! Verkaufe meine Tag Heuer Monza Calibre 36 in Top Zustand! Rechnung von Zeitauktion ist mit dabei! Noch 11 Monate...
  • [Verkauf] Tag Heuer Monza Calibre 17

[Verkauf] Tag Heuer Monza Calibre 17: Hallo zusammen, leider werde ich mit der Schönheit doch nicht so richtig warm, daher sucht meine praktisch neue Heuer Monza Calibre 17 aus der...
  • Tag Heuer Monza

Tag Heuer Monza: Hallo liebe Leute, ich habe jetzt ein sehr schönes Teil von Tag Heuer in die Finger bekommen. Die Uhr stammt von einem alten Uhrmacher, der sie...