sinnfreie diskussion

Diskutiere sinnfreie diskussion im Small Talk Forum im Bereich Community; Is this Certina DS Podium watch still available? A few new posted photos would be perfect :-D ...
  • sinnfreie diskussion Beitrag #1
R

ricci007

Themenstarter
Is this Certina DS Podium watch still available?

A few new posted photos would be perfect :-D ...

• sinnfreie diskussion Beitrag #2
W

Wien

Gast
Thanks. Yes, this NOS CERTINA DS is available.

• sinnfreie diskussion Beitrag #3
R

ricci007

Themenstarter
Firstly, thanks for the photos!

• sinnfreie diskussion Beitrag #4
eastwest

eastwest

ricci, was soll das?

21 Photos müßten wohl reichen, und falls das Ironie war, die gehört nicht in den Markt. Auch habe ich nicht den Eindruck, daß Du echtes Interesse hast. Wenn doch, schick ihm einfach 'ne mail.

eastwest

• sinnfreie diskussion Beitrag #5
astoria

astoria

NOS: New Old Stock

and by the way, try to look up some words in your dictionary!

;-)

• sinnfreie diskussion Beitrag #6
O

oppa tictac

Gesperrt
@ ricci007

unterlass doch diese sinnfreien diskussionen hier im marktplatz das kannst du doch im "small talk"machen wenn´s unbedingt sein muss.

• sinnfreie diskussion Beitrag #7
R

ricci007

Themenstarter
Ich wieder, des war kein Small Talk, jedenfalls habe ich damit nicht angefangen...

:cry:

• sinnfreie diskussion Beitrag #8
berlioz73

berlioz73

:lol: :lol: :lol: wenn mich ricci007 auch oft den letzten nerv kostet - so kann ich ihm diesmal nur beipflichten - ein paar mehr photos hätten wirklich nicht geschadet :D

gruß berlioz73

Thema:

sinnfreie diskussion

sinnfreie diskussion - Ähnliche Themen

[Erledigt] Sinn 556 Limited Edition Karneolrot: Hello For sale hardly available now Sinn 556 Karneolrot/Carnelian Red, limited edition of 4 colors,limits to 400pcs, great proportions of...
[Erledigt] Seiko Prospex King Samurai limited Edition Shu- Iro August 2022: Hello everyone, This is my second watch that I have to let go of since I think that 4 watches is more than enough for a nice small watch...
[Erledigt] Seiko Ananta SAEC011 automatic 6r21: Hello :) For sale goes Seiko Ananta SAEC011 6r21 automatic movement case: 46mm with crown Bracelet up to 18cm wrist. The watch is in good...
Kaufberatung

Sinn 556 A ?

Kaufberatung Sinn 556 A ?: Hello, I'm thinking of getting my first Sinn wrist watch. Under 40mm Will be worn mostly with leather straps And I m one step before buying the...
[Reserviert]

Breitling Colt A17313

[Reserviert] Breitling Colt A17313: For sale this beautiful Breitling Colt automatic, ref A17313. With a gray dial and 41mm. This watch is in excellent and all original condition...
Oben