[Verkauf] Seiko SBDX001 MM300

Diskutiere Seiko SBDX001 MM300 im Angebote Forum im Bereich Marktplatz; Hello. I´d rather write this in english, I hope it´s OK. I kann ein bisschen Deutsch... This is a private sale. I´m not a commercial provider...
B

brownwld

Themenstarter
Hello.

I´d rather write this in english, I hope it´s OK. I kann ein bisschen Deutsch...
This is a private sale. I´m not a commercial provider. The watch comes from my personal collection.
I have for sale my Seiko SBDX001 Marinemaster. The watch is situated in Brno CZ. Feel free to ask any questions.

My feedback here:
User bewerten User
User bewerten User
User bewerten User
User bewerten User

The watch was bought February 2014 in Vienna. (as the warranty card shows)
Full set – the watch itself, steel bracelet, rubber strap, warranty card, European instructions booklet, the second booklet, inner box… See the photo that shows everything included.
The condition of the SBDX001 is really nice. Of course it was worn, but I would say it was worn carefully and that the photos can show that.

Price: 1850 Eur including shippment.

IMG_1214.jpg
IMG_0435.jpg
IMG_0436.jpg
IMG_0437.jpg
IMG_0438.jpg
IMG_0439.jpg
IMG_0441.jpg

Zuletzt bearbeitet:
Thema:

Seiko SBDX001 MM300

Seiko SBDX001 MM300 - Ähnliche Themen

• [Verkauf] Seiko MM300 SBDX001

[Verkauf] Seiko MM300 SBDX001: Hello. I´d rather write this in english, I hope it´s OK. I kann ein bisschen Deutsch... This is a private sale. I´m not a commercial provider...
  • [Erledigt] Seiko Marinemaster MM300 SBDX001

[Erledigt] Seiko Marinemaster MM300 SBDX001: Hallo, ich biete hier meine Seiko Marinemaster SBDX001, Erstkauf August 2018 im Fullset zum Kauf an. Ich habe die Uhr ca. vor 1,5 Jahren von...
  • [Erledigt] Seiko Marinemaster SBDX001 - MM300

[Erledigt] Seiko Marinemaster SBDX001 - MM300: Liebe Forumskollegen, zur Finanzierung einer "Neuen" lüfte ich zur Zeit meine Sammlung durch. Die MM hat leider eins der kurzen Streichhölzer...
  • Uhren mit von Hand aufgetragener Leuchtmasse? (wie Seiko Marinemaster MM300 SBDX001)

Uhren mit von Hand aufgetragener Leuchtmasse? (wie Seiko Marinemaster MM300 SBDX001): Hi zusammen, guten Wochenstart! Ich habe vor ca. 5-10 Jahren eine Seiko Marinemaster SBDX001 besessen und leider verkauft. Das Ganze habe ich...