Seiko Presage Automatic Chronograph SRQ025J1

Diskutiere Seiko Presage Automatic Chronograph SRQ025J1 im Uhrenvorstellungen Forum im Bereich Uhren-Forum; One of the most beautiful watch in my small collection, bought last year. Very interesting 8R48 movement and perfect design. Quite sophisticated...
Woynar

Woynar

Themenstarter
One of the most beautiful watch in my small collection, bought last year. Very interesting 8R48 movement and perfect design. Quite sophisticated watch in really reasonable price.

Technical data:
Case diameter: 42 mm without the crown
Lug to lug: 49 mm
Lug: 20 mm
Thicknesses : 15.2 mm (!)
Movement: 8R48 (vertical clutch and column wheel chronograph movement) with 34 jewels and operating at 28,8000 BPH
Power reserve: 45 h
White opalescent dial has a vertical tuxedo pattern with ribbing patterns.
Doomed sapphire crystal with anti-reflective coating on the inner side.

Anhänge

Zuletzt bearbeitet:
DonSteffen

DonSteffen

Forenleitung
Please add the technical specifications to complete your review. Thank you.

Woynar

Woynar

Themenstarter
Done, will remeber for future post :-)

Thema:

Seiko Presage Automatic Chronograph SRQ025J1

Seiko Presage Automatic Chronograph SRQ025J1 - Ähnliche Themen

• [Verkauf] Seiko Presage SSA345J1 Automatic

[Verkauf] Seiko Presage SSA345J1 Automatic: Ich bin Privatanbieter. Umtausch und Rückgabe, so wie Garantie sind ausgeschlossen. Hallo zusammen, heute möchte ich meinen Seiko Dresser...
  • [Erledigt] Seiko SARX035 Presage JDM Sporty-Dresser Automatic 6R15D Fullset 2019 mit OVP

[Erledigt] Seiko SARX035 Presage JDM Sporty-Dresser Automatic 6R15D Fullset 2019 mit OVP: Liebe Forianer, hier möchte ich gerne meinen guten, gebrauchten Sporty-Dresser Seiko SARX035 zum Verkauf anbieten. Bei dieser Uhr handelt es sich...
  • [Verkauf] SEIKO Presage Automatic Brown Gradient Cocktail Time"Manhattan" SRPB46J1

[Verkauf] SEIKO Presage Automatic Brown Gradient Cocktail Time"Manhattan" SRPB46J1: Liebe Uhrenfreunde, zum Verkauf steht meine SEIKO PRESAGE Automatic Brown Gradient Cocktail Time"Manhattan" SRPB46J1 Dies ist ein Privatverkauf...
  • [Erledigt] Seiko Automatic Presage Limited Edition Sarx031

[Erledigt] Seiko Automatic Presage Limited Edition Sarx031: Hallo zusammen, Ich möchte gerne meine Seiko SARX031 verkaufen. (KEINE TAUSCH) Diese Seiko wurde 2016 als 60ste Jubiläumsausgabe zum Gedenken an...
  • Kaufberatung Seiko Automatic (Prospex/ Presage?)

Kaufberatung Seiko Automatic (Prospex/ Presage?): Schönen Nachmitag zusammen, bin ganz neu hier im Forum und auf der Suche nach einer kompetenten Kaufberatung, ich denke da bin ich hier ganz gut...