[Verkauf] Seiko MM300 SBDX001

Diskutiere Seiko MM300 SBDX001 im Angebote Forum im Bereich Marktplatz; Hello. I´d rather write this in english, I hope it´s OK. I kann ein bisschen Deutsch... This is a private sale. I´m not a commercial provider...
B

brownwld

Themenstarter
Hello.

I´d rather write this in english, I hope it´s OK. I kann ein bisschen Deutsch...
This is a private sale. I´m not a commercial provider. The watch comes from my personal collection.
I have for sale my Seiko SBDX001 Marinemaster. The watch is situated in Brno CZ. Feel free to ask any questions.

My feedback here:
User bewerten User
User bewerten User
User bewerten User
User bewerten User

It is not a full set – it misses the warranty card and the paper cover for the box. Other than that it contains the watch itself, steel bracelet, rubber strap, booklet, inner box… See the photo that shows everything included.
The condition of the SBDX001 is quite nice. I have to mention that the insert of the bezel is faded. It can be seen in the sun. I took a photo where that is visible (the last photo). In the shadow you can´t tell.

Price: 1550 Eur including shippment.

IMG_1215.jpg
IMG_0669.jpg
IMG_0672.jpg
IMG_0673.jpg
IMG_0674.jpg
IMG_0675.jpg
IMG_0712.jpg
IMG_0713.jpg
IMG_0714.jpg

Thema:

Seiko MM300 SBDX001

Seiko MM300 SBDX001 - Ähnliche Themen

• [Verkauf] Seiko SBDX001 MM300

[Verkauf] Seiko SBDX001 MM300: Hello. I´d rather write this in english, I hope it´s OK. I kann ein bisschen Deutsch... This is a private sale. I´m not a commercial provider...
  • [Erledigt] Seiko Marinemaster MM300 SBDX001

[Erledigt] Seiko Marinemaster MM300 SBDX001: Hallo, ich biete hier meine Seiko Marinemaster SBDX001, Erstkauf August 2018 im Fullset zum Kauf an. Ich habe die Uhr ca. vor 1,5 Jahren von...
  • [Erledigt] Seiko Marinemaster SBDX001 - MM300

[Erledigt] Seiko Marinemaster SBDX001 - MM300: Liebe Forumskollegen, zur Finanzierung einer "Neuen" lüfte ich zur Zeit meine Sammlung durch. Die MM hat leider eins der kurzen Streichhölzer...
  • Uhren mit von Hand aufgetragener Leuchtmasse? (wie Seiko Marinemaster MM300 SBDX001)

Uhren mit von Hand aufgetragener Leuchtmasse? (wie Seiko Marinemaster MM300 SBDX001): Hi zusammen, guten Wochenstart! Ich habe vor ca. 5-10 Jahren eine Seiko Marinemaster SBDX001 besessen und leider verkauft. Das Ganze habe ich...