SAS Watch lieferbar…

Diskutiere SAS Watch lieferbar… im Uhren News Forum im Bereich Uhren-Forum; Zitat: I apologise again for not getting these to you earlier, please find attached a photo showing the whole package and one of the watch on...
pooley

pooley

Themenstarter
Zitat:

I apologise again for not getting these to you earlier, please find attached
a photo showing the whole package and one of the watch on the metal band and
on the rubber strap. There are a few more now on our website.
Photos | SAS Watch Company Ltd.

Anhänge

• both2.jpg
    both2.jpg
    276 KB · Aufrufe: 2.356
AmphibianAlarm

AmphibianAlarm

So, die Jungs von SAS starten also endlich richtig durch...

Ich finde die Uhr echt nicht schlecht, ist zwar kein richtiges Schnäppchen, aber die Bilder machen Lust auf mehr.

Wünsche der Firma einen guten Start und es sind ja noch viele andere Uhren in Planung, mal gucken, was von denen noch so kommt.

Gruß Tim

L

lopo

Gast
Puh, uber 900€ ist aber schon ein recht stolzer Preis.
Mal sehen ob sie sich so am Markt etablieren können

Tiefenrausch

Tiefenrausch

Ich finde der Preis ist viel zu "Hoch" angesetzt ... es gibt viele die es so probiert haben und nun sich bei 500 - 600 Euro eingetrudelt haben ;-)

AmphibianAlarm

AmphibianAlarm

Oh, das hätte ich ja garnicht gedacht,

dann hoffe ich mal, wir sehen eine schöne Vorstellung hier im Forum.

Und viel Spaß mit der Uhr Bernhard

Gruß Tim

Thema:

SAS Watch lieferbar…

SAS Watch lieferbar… - Ähnliche Themen

[Erledigt] Delft Watch Works Oostpoort: My apologies for not writing in German, understanding and reading German goes well, speaking also, but writing… For sale from my personal...
[Erledigt] Seiko 5 Superior 7s36 automatic: Hello :) For sale goes Seiko 5 Superior automatic 7s36 movement I'm selling a neat and rare Seiko 5 Superior in a full color shade of gold. The...
Watch move 2022: Have you made any watch moves in 22? I bought a NATO adapter to Citizen Promaster so I thought I better have a watch to put it on. So for the...
[Erledigt] Credor 8J81-6B00 men's watch: Hi :) For sale goes Credor 8J81-6B00 The watch is in nice condition, on the original signed strap. It has scratches on the side of the case and a...
[Erledigt] Seiko seikomatic-p 33J 5106 from june 1968: Hi :) For sale goes Seiko seikomatc-p 33J automatic 5106-8020 The watch is quite old and rare. The watch is in fairly good condition. There are a...
Oben