Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4

Diskutiere Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4 im Uhren News Forum im Bereich Uhren-Forum; Durch Zufall gerade entdeckt: GWM5610NASA4 | CASIO YT: Case size (L× W× H) 46.7 × 43.2 × 12.7 mm Weight 51.7 g Case and bezel material Case /...
  • Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4 Beitrag #1
mmm79

mmm79

Themenstarter
Durch Zufall gerade entdeckt:
GWM5610NASA4 | CASIO

YT:

Case size (L× W× H)
46.7 × 43.2 × 12.7 mm
Weight
51.7 g
Case and bezel material
Case / bezel material: Resin
Band
Resin Band
Construction
Shock Resistant
Water resistance
200-meter water resistance
Power supply and battery life
Tough Solar (Solar powered)

Glass
Mineral Glass

Timer
Countdown timer Measuring unit: 1 second Countdown range: 24 hours Countdown start time setting range: 1 second to 24 hours (1-second increments, 1-minute increments and 1-hour increments)
Alarm/hourly time signal
5 daily alarms (with 1 snooze alarm)
Hourly time signal
Light
LED backlight (Super Illuminator) Full auto LED light, selectable illumination duration (1.5 seconds or 3 seconds), afterglow
Calendar
Full auto-calendar (to year 2099)
Mute feature
Button operation tone on/off
Energy saving feature
Power Saving (display goes blank to save power when the watch is left in the dark)
Battery display/alert
Battery level indicator
Run time
Approx. battery operating time: 10 months on rechargeable battery (operation period with normal use without exposure to light after charge) 22 months on rechargeable battery (operation period when stored in total darkness with the power save function on after full charge)
Accuracy
Accuracy: ±15 seconds per month
Other features
12/24-hour format
Date/month display swapping
Day display (days of the week selectable in six languages)
Regular timekeeping: Hour, minute, second, pm, month, date, day
Time adjustment details
Time calibration signal reception Auto receive up to six* times a day (remaining auto receives canceled as soon as one is successful) *5 times a day for the Chinese calibration signal Manual receive The latest signal reception results
Time Calibration Signals Station name: DCF77 (Mainflingen, Germany) Frequency: 77.5 kHz Station name: MSF (Anthorn, England) Frequency: 60.0 kHz Station name: WWVB (Fort Collins, United States) Frequency: 60.0 kHz Station name: JJY (Fukushima, Fukuoka/Saga, Japan) Frequency: 40.0 kHz (Fukushima) / 60.0 kHz (Fukuoka/Saga) Station name: BPC (Shangqiu City, Henan Province, China) Frequency: 68.5 kHz

• Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4 Beitrag #2
C

coco777

Wieder eine Omega-Swatch-Moonwatch Trittbrett Uhr….

• Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4 Beitrag #3
Mueller27

Mueller27

Komisches Billig-Video.

Seit wann ist denn Orange die Brand-Farbe der NASA? Ist das neu?
Ich dachte immer das sei Weiß.

• Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4 Beitrag #5
darkhouse

darkhouse

Wie ist denn der Funksignalempfang im All? Und wird die Solarfunktion bei direkter Sonne nicht überlastet? Gibt es einen automatischen Zeitzonenwechsel? Manuell kommt man da ja nicht hinterher... Gibt es Plexi für's All? Wie unterdruckfest ist die Uhr?

• Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4 Beitrag #6
AchimC

AchimC

Die Farbe finde ich eigentlich ganz cool, aber die US-Flagge auf der Schlaufe macht sie für mich untragbar... Bin nicht anti-amerikanisch, aber eben auch nicht gewillt, Werbung für dieses Land zu machen.

• Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4 Beitrag #7
mmm79

mmm79

Themenstarter
Die Farbe finde ich eigentlich ganz cool, aber die US-Flagge auf der Schlaufe macht sie für mich untragbar... Bin nicht anti-amerikanisch, aber eben auch nicht gewillt, Werbung für dieses Land zu machen.

An dem soll´s aber nicht scheitern, hol dir nen komplett schwarzen Keeper und mach den dran ;-)

• Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4 Beitrag #8
Libertarian

Libertarian

Das muss Absicht sein, das Video im 80er-Style.

Aber die Farbe ist geil. Eine Überlegung wert!

Thema:

Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4

Neue Uhr: G-Shock GWM5610NASA4 - Ähnliche Themen

[Verkauf] Casio Oceanus OCW-G2000-1AJF: Hello :) I have for sale a beautiful JDM Casio Oceanus OCW-G2000-1AJF The watch is in very good used condition, actually it's like new. The...
[Verkauf] Casio G-Shock AWM-500GC-1AJR Porter, Yoshida & Co: I have for sale a Casio G-Shock AWM-500GC-1AJR Porter / Yoshida & Co watch. The watch is new, unworn and in wraps. The watch comes as a fullset...
Neue Uhr: CASIO G-Shock Master of G - Land Rangeman Love the Sea and the Earth Collaboration Model GW-9408KJ-7JR: Brand: Casio Movement: Solar Quartz Module: 3410 Case Material: Resin Case Size: 53.5 Case Thickness: 18.2 Band Material: Carbon Fiber, Resin...
[Erledigt] Casio G-Shock MTG-G1000BS-1AER: Liebe Uhrenfreunde, Ich biete hier meine G-Shock MTG-G1000BS zum Verkauf an. Die MTG stammt aus dem April 2018, hatte 1 Vorbesitzer und ist in...
[Erledigt] Casio G-Shock Mudmaster GWG-1000-1AER: Liebe Mitforianer, Ich möchte gerne eine Frogman, dafür trenne ich mich von meine Mudmaster. Dies ist ein Privatverkauf unter Ausschluss der...
Oben