[Erledigt] Longines Sport Chief

Diskutiere Longines Sport Chief im Archiv: Angebote Forum im Bereich Archiv: Angebote; Up for sale another longines one of my private collection......this time is an ’67 Stainless Steel Longines Sport Chief in very good overall...
Status
Nicht offen für weitere Antworten.
S

sabbathstones

Themenstarter
Up for sale another longines one of my private collection......this time is an ’67 Stainless Steel Longines Sport Chief in very good overall condition, both aesthetic and functioning. It wears a Longines 701 movement working perfect all its functions with a Stainless steel case & case back in very good condition for its age with minimal marks, none deep, and conserving its original polishing. Dial, hands & crown in very good condition. The glass has minimal marks of use, and it measures 34mm without the crown and wearing a used non original brown strap. It's price is 255 € with shipping included by certified mail. No box, no papers. Private sale without warranty. Regards

S

sabbathstones

Themenstarter
Up...with price reduction...220€

Status
Nicht offen für weitere Antworten.
Thema:

Longines Sport Chief

Longines Sport Chief - Ähnliche Themen

• [Reserviert] Longines Sport Chief 35mm

[Reserviert] Longines Sport Chief 35mm: Liebes Forum, heute möchte ich euch diese seltene Longines in Edelstahl anbieten. Sie ist in einem bemerkenswerten Zustand, keine auffälligen...
  • Neue Uhr : Longines Conquest VHP Chrono - Sport Editions

Neue Uhr : Longines Conquest VHP Chrono - Sport Editions: Gehaeuse : Stahl oder Stahl mit PVD Durchmesser : 42mm sowie auch in 44mm Wasserdicht : 50m Uhrwerk : Quarz L289.2 (ETA E57.211) Batterie : 94...
  • [Erledigt] Longines Sport Chief Vintage ca. 1963 Kal. 280 mit Ersatzuhrwerk

[Erledigt] Longines Sport Chief Vintage ca. 1963 Kal. 280 mit Ersatzuhrwerk: Hallo liebe Forum-Mitglieder, da ich meine Sammlung etwas ausdünnen möchte, kommt hier eine eher seltene Longines Sport Chief zum Verkauf. Meiner...
  • [Erledigt] Longines Buch "The Longines Sports Legends Collection" , englische Sprache

[Erledigt] Longines Buch "The Longines Sports Legends Collection" , englische Sprache: Verkaufe das Buch "The Longines Sports Watch Legends Collection" The Book of Exploits in englischer Sprache. Ist meines Wissens ausverkauft...
  • longines column wheel sports chronograph

longines column wheel sports chronograph: Nabend an die gemeinde, irgendwie ist mein Interesse für den longines column wheel sports chronograph erwacht, also hab ich mal imm www...