[Erledigt] Hexa Osprey blue sunray dial Full Set mit 3 Armbändern

Diskutiere Hexa Osprey blue sunray dial Full Set mit 3 Armbändern im Archiv: Angebote Forum im Bereich Angebote; Hallo zusammen, ich möchte meine Hexa Osprey verkaufen, die ich im April 2016 in den USA gekauft habe. Ich bin Erstbesitzer dieser tollen Uhr mit...
Status
Für weitere Antworten geschlossen.

Paju

Themenstarter
Hallo zusammen,

ich möchte meine Hexa Osprey verkaufen, die ich im April 2016 in den USA gekauft habe. Ich bin Erstbesitzer dieser tollen Uhr mit wunderschönem blauen Sunray Dial.
Sie kommt im Full Set mit insgesamt drei Armbändern und hat die Seriennummer 78. Das Metallarmband ist ungetragen und noch verklebt, das blaue Rubber Strap habe ich nach ein paar Mal tragen gegen ein blaues ToxicRubber im Isofrane-Style ausgetauscht.

Die Uhr ist inzwischen ausverkauft und nicht mehr neu erhältlich. Besonders hervorzuheben sind neben der tollen Zifferblattfarbe die beiden Saphirgläser und das matte Keramik-Inlay. Der Zustand der Uhr ist neuwertig mit einigen leichten Swirls. die kaum auffallen. Bei mir am Arm läuft das Werk zwischen 3-4 Sekunden täglich ins Plus.

Hier sind weitere Infos von der Hexa-Webseite:
Born from our F74 limited-edition collaboration with the Watchuseek.com dive community, the Osprey is our modern interpretation of a dive classic. With sophisticated details like BGW9 Superluminova, a 120-click unidirectional bezel with matte ceramic insert, and powered by the proven Miyota 9015 automatic movement, this watch excels in any environment.

Each Osprey is hand-assembled in the USA and features a numbered display case back with signed rotor, two dial color options and a ratcheting dive clasp with micro-adjust feature.

As with our previous models, we approached the design with an emphasis on utility with special attention given to legibility, flexibility and ease of operation. The Osprey proves to be a worthy companion for any adventure - in or out of the water.

Limited Time Offer - Includes natural rubber dive strap

Dimensions
Diameter - 42MM
Height - 13.5MM
Lug Width - 22MM

Case
316L Surgical Grade Stainless Steel
Screw Down Signed Crown
Integrated Crownguard
300M Depth Rating

Case Back
Stainless Steel w/ Sapphire Display Window
Engraved
Serialized

Bracelet
Heavy Duty 316L Stainless Steel 3 Link bracelet
Ratcheting diver clasp

Crystal
Sapphire Crystal with Anti-Reflective Coating Inside
Slight Dome Shape

Dial
Sun_Ray Dial finish
BGW9 Superluminova
Applied Markers

Bezel
120 Click unidirectional bezel
Matte Ceramic Bezel Insert - Fully Lumed
Luminous Triangle

Movement
Citizen/Miyota 9015 Automatic Movement with Handwinding Function
28,800 Vibrations Per hour
24 Jewels

Warranty
The Osprey is covered by a one (1) year International limited warranty

Mein Preis:
479 EUR inkl. DHL-Versand national, Bezahlung per Überweisung oder PayPal für Freunde & Familie

Alternativ: 459 EUR inkl. DHL-Versand national ohne das ToxicRubber.

Viele Grüße
Patrick

Zuletzt bearbeitet:
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Thema:

Hexa Osprey blue sunray dial Full Set mit 3 Armbändern

Hexa Osprey blue sunray dial Full Set mit 3 Armbändern - Ähnliche Themen

[Erledigt] Baltic Aquascaphe Bronze Glossy Blue: Hello fellow watch enthusiast, I am a private seller from the Netherlands offering below Bronze watch without warranty or liability for material...
[Erledigt] Hexa K500 Premier Edition: Hexa K500 Premier Edition Ich verkaufe hier eine selten getragene Taucheruhr von Hexa aus zweiter Hand. Die Uhr sieht aufgrund des Zeigerdesigns...
[Erledigt]

Bulova Accutron N3

[Erledigt] Bulova Accutron N3: Hello, I am selling a rare model of Bulova. The model is N3 from the 70s. The mechanism is 2313. The Accutron is different from ordinary quartz...
[Erledigt] Helson Sharkmaster 1000: Hallo UhrForumist, for the vintage Diver Lovers, i sell this Helson Sharkmaster 1000 in NOS conditions, an very nice Homage at the iconic Omega...
[Erledigt] Yema Superman Steel Bronze Gray LE: Private sale from private person, therefore no guarantee and no return. Dear Mitforians, For sale is a YEMA SUPERMAN STEEL BRONZE GRAY LE...
Oben