Paesano
Themenstarter
Liebe Mitforianer,
zum Verkauf steht meine
Gruppo Gamma Vanguard AN-17
Dies ist ein Privatverkauf unter Ausschluss der Gewährleistung bzw. Sachmängelhaftung. Ein Umtausch und die Rückgabe ist ebenfalls ausgeschlossen.
Die Uhr ist:
aus meiner Sammlung, wurde nur selten getragen.
In der letzten Zeiten leider immer in der Schublade, darum braucht sie einen neuen Inhaber.
Sie ist aus
Preis:
Neupreis zur Zeit gegen 800 Euro laut GG Website zzgl Mwst. usw.
Meiner 569,- Euro
Zwei Tage Lieferung mit GLS nach Deutschland +19 Euro
Zahlungswunsch: Überweisung
Technische Daten / Laut GG website /
Mk IV Vanguard, CuSn8 bronze, brushed, water resistance 200m
Diameter 44mm, length 54mm lug-to-lug, height 13.5mm, lug width 24mm, weight 135g with strap
Low profile double-domed sapphire crystal with underside anti-reflective coating, stainless steel caseback secured by screws, screw lock crown
Bolt-on crown guard, stainless steel case side guard in aged finish
120-click unidirectional rotatable bezel, pip marker with Swiss Super-LumiNova® C3
Movement
ETA 2824-2, automatic bi-directional winding, 28800 bph, accuracy +/-12 s/ day, power reserve 42 hrs, Swiss made
Dial
Two-tone teal dial, thick printed markers with Swiss Super-LumiNova® C3, chapter ring in gunmetal finish
Gold color hour and minute hands and red seconds hand, with Swiss Super-LumiNova® C3
Strap
Toscano series by Simona Di Stefano , leather, blue, length 130/80mm
zum Verkauf steht meine
Gruppo Gamma Vanguard AN-17
Dies ist ein Privatverkauf unter Ausschluss der Gewährleistung bzw. Sachmängelhaftung. Ein Umtausch und die Rückgabe ist ebenfalls ausgeschlossen.
Die Uhr ist:
aus meiner Sammlung, wurde nur selten getragen.
In der letzten Zeiten leider immer in der Schublade, darum braucht sie einen neuen Inhaber.
Sie ist aus
- 1. Hand (in Februar 2019 gekauft)
Preis:
Neupreis zur Zeit gegen 800 Euro laut GG Website zzgl Mwst. usw.
Meiner 569,- Euro
Zwei Tage Lieferung mit GLS nach Deutschland +19 Euro
Zahlungswunsch: Überweisung
Technische Daten / Laut GG website /
Mk IV Vanguard, CuSn8 bronze, brushed, water resistance 200m
Diameter 44mm, length 54mm lug-to-lug, height 13.5mm, lug width 24mm, weight 135g with strap
Low profile double-domed sapphire crystal with underside anti-reflective coating, stainless steel caseback secured by screws, screw lock crown
Bolt-on crown guard, stainless steel case side guard in aged finish
120-click unidirectional rotatable bezel, pip marker with Swiss Super-LumiNova® C3
Movement
ETA 2824-2, automatic bi-directional winding, 28800 bph, accuracy +/-12 s/ day, power reserve 42 hrs, Swiss made
Dial
Two-tone teal dial, thick printed markers with Swiss Super-LumiNova® C3, chapter ring in gunmetal finish
Gold color hour and minute hands and red seconds hand, with Swiss Super-LumiNova® C3
Strap
Toscano series by Simona Di Stefano , leather, blue, length 130/80mm