[Erledigt] Breitling Blackbird Blacksteel Limited Edition M44359

Diskutiere Breitling Blackbird Blacksteel Limited Edition M44359 im Archiv: Angebote Forum im Bereich Angebote; The watch was purchased 09/03/2015 and is brand new, perfectly working. Full equipped by original Breitling box, papers and manufacturer's 2-YEAR...
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
vrac

vrac

Themenstarter
The watch was purchased 09/03/2015 and is brand new, perfectly working.
Full equipped by original Breitling box, papers and manufacturer's 2-YEAR warranty digital card.

Model: Blackbird Blacksteel Limited 2000 pieces
Production Years: 2010
Case Materials Available: Blacksteel
Movement: Breitling 44
Power Reserve: 42 Hours
Water Resistance: 300m
Bezel: Unidirectional
Crown: Screwdown
Crystal: Sapphire
Diameter: 43.7mm
Thickness: 17.2mm
Weight: 121.3g
Bracelet: Diver Pro
Lug Width: 22mm
Watchwinder Direction: Both
Reference Numbers: M44359

My price is 4200 Euro including shipping charges to EU countries.
Payment: bank transfer (no PayPal)

I'm from Croatia (Zagreb) and a old member of the Croatian uhrforum.
I have the same nickname vrac.
Ask for references of other Uhrforum members who are from Croatia..

vrac

vrac

Themenstarter
New price for NEW Limited Breitling is 4000 EUR including shipping charges to EU countries.

vrac

vrac

Themenstarter
3880 euro

Zuletzt bearbeitet:
vrac

vrac

Themenstarter
New price for Limited Breitling is 3750 EUR including shipping charges to EU countries.

vrac

vrac

Themenstarter
New pictures. old links do not work

New price(last)..3637,5 EUR + shipping charges.....

Zuletzt bearbeitet:
vrac

vrac

Themenstarter
last price 3520 euro+ shipping charges

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Thema:

Breitling Blackbird Blacksteel Limited Edition M44359

Breitling Blackbird Blacksteel Limited Edition M44359 - Ähnliche Themen

• [Verkauf] Breitling Blackbird Blacksteel Limitierte Edition Garantie/Revision

[Verkauf] Breitling Blackbird Blacksteel Limitierte Edition Garantie/Revision: Hallo, verkauft wird hier ein Breitling Blackbird Chrono im äußert seltenen und begehrten Blacksteel auf 2000 Stück Limitiert. Ich bezweifle das...
  • Frage zu Breitling Blackbird vs. Blacksteel

Frage zu Breitling Blackbird vs. Blacksteel: Hallo , weiß gar nicht, ob ich jetzt hier mit meiner Anfrage richtig bin? Interessiere mich für die Breitling Avenger Blackbird oder Blacksteel...
  • [Verkauf] Breitling Blackbird Blacksteel

[Verkauf] Breitling Blackbird Blacksteel: Guten Tag ! Ich biete heute meine im Februar 2013 in Deutschland bei einem offizielen Breitlingkonzi erworbene Breitling Blackbird Blacksteel...
  • [Verkauf] Breitling Blackbird Blacksteel Limited Edition Ref. M4435911

[Verkauf] Breitling Blackbird Blacksteel Limited Edition Ref. M4435911: Hallo liebe Forenmitglieder, anbei biete ich meine limitierte Breitling Blackbird Blacksteel zum verkauf an. Die Breitling Blackbird Blacksteel...