[Crowdfunding] Audric Watches Strider

Diskutiere Audric Watches Strider im Werbeforum Forum im Bereich Marktplatz; Audric Watches hat das zweite Projekt auf Kickstarter. Die Firma kommt aus Singapur, die Uhr ist Swiss Made. Early Bird für 549 US$...
  • Audric Watches Strider Beitrag #1
Archangel

Archangel

Themenstarter
Audric Watches hat das zweite Projekt auf Kickstarter. Die Firma kommt aus Singapur, die Uhr ist Swiss Made. Early Bird für 549 US$.

• SS 316 L case : 42 mm * 48mm.
  • Case Thickness : 11.4 mm including the crystal.
  • Lug width : 22 mm.
  • HexDori Anti-Scratch Coating.
  • Flat sapphire crystal with 5 layers of anti-reflective coating.
  • Screwed case back with watch specs.
  • Screw down crown with logo etched and filled with luminous BGW9
  • 20 ATM W R.
  • Exhibition case back sapphire .
  • Hobnail pattern dial with matte background and Applied indexes Rhodium plated ( filled with white luminous BGW9 ).
  • Rhodium plated hour, minute and seconds hands filled with white luminous (BGW9).
  • SS 316 L bracelet. Solid end links on the fitted bracelet with screws in the links for easy sizing. 22 mm at the lugs and 20 mm at the buckle.
  • Movement: SW 200- 1 Incabloc and Elabore Execution.
  • SWISS MADE.
1656093387065.png

1656093409860.png

https://www.kickstarter.com/project...erywhere-audric-strider-leads-the-way?lang=de

Audric Watches | Strider

Ist eine Mischung aus bekannten Designelementen. Gefällt.

Thema:

Audric Watches Strider

Audric Watches Strider - Ähnliche Themen

Direnzo DRZ 04 Mondial 3. Edition: Vorverkaufsaktion: Start am 25. Februar 2023 (15.00 Uhr MEZ) Lieferung im Mai 2023 There will be 5 variants, all with date positioned at 6...
Neue Uhr: Chrono Ports Sea Quartz 300: Projekt eines Uhrenenthusiasten die Inspiration sollte naheliegend sein. Swiss Ronda 517 Day/Date with 45 Month Battery Life.
 Case Material...
[Erledigt] Wicked Watch Pearl diver Bronze: I have for sale a Wicked Watch Pearl diver Bronze watch. The watch is in a great condition. The watch comes on a original leather strap. Leather...
[Erledigt] Laco Erbstuck Friedrichshafen 45mm automatic: Hello friends, for sale my favorite Laco Erbstuck, im selling to fund another purchase. Watch is in as new condition, only wear to original...
[Verkauf] Octopus Kraken diver 300 white: Guten Tag, Ich verkaufe hier meine Octopus Kraken Taucheruhr. Sie ist mir ein wenig zu klein. Die Uhr ist eine Woche alt und ich gebe ihr 9 von...
Oben