[Verkauf] Armida A6 DayDate

Diskutiere Armida A6 DayDate im Angebote Forum im Bereich Marktplatz; I'm selling this wristwatch from the renowned Armida micro-brand. Model is A6 daydate with automatic mechanism ETA 2836. Purchase Date Jan 7...
DrDuka

DrDuka

Themenstarter
I'm selling this wristwatch from the renowned Armida micro-brand. Model is A6 daydate with automatic mechanism ETA 2836.
Purchase Date Jan 7, 2019, under warranty until January 2020. Very nice condition with usual wear signs(see all pics). Comes with card, box,on metal bracelet with ratcheting clasp.
Price is 387 € with shipping and PayPal fees included in price. Shipping is worldwide, but I'm not covering any custom taxes.
Specs:
  • 316l stainless steel case
  • black dial
  • polished silver hands
  • C3 lumed markers and hands
  • 40 mm case diameter
  • Lug to lug 50mm
  • Lug distance 22mm
  • Height 13.1mm
  • Weight 193g on bracelet
  • flat sapphire crystal
  • 22mm bracelet with ratcheting clasp
  • Waterproof to 300m/990feet
  • Antimagnetic 70.000 A/m
  • Screwed and signed crown 7mm
This is private sale.

Anhänge

DrDuka

DrDuka

Themenstarter
Bump and new price 378€ including PP fees and shipping.

DrDuka

DrDuka

Themenstarter
Last bump. New price is 357 € with shipping and PayPal fees included.

Thema:

Armida A6 DayDate

Armida A6 DayDate - Ähnliche Themen

• [Verkauf] Armida A7 - Stahl mit Datum - schwarzes Blatt - orangener Zeiger - wie neu

[Verkauf] Armida A7 - Stahl mit Datum - schwarzes Blatt - orangener Zeiger - wie neu: Auch diese Uhr soll mich mangels Wrist-time verlassen. Sie wird so nicht mehr gebaut und ist recht schwer zu bekommen. Lieferumfang : Armida...
  • [Erledigt] Armida A4 Diver mit ETA 2824-2 #500

[Erledigt] Armida A4 Diver mit ETA 2824-2 #500: Liebe Mitforianer, zum Verkauf steht meine Armida A4 Diver mit ETA 2824-2 Dies ist ein Privatverkauf unter Ausschluss der Gewährleistung bzw...
  • [Erledigt] Armida A12 grey NH35

[Erledigt] Armida A12 grey NH35: Liebe Mitforianer, zum Verkauf steht meine Armida A12 Dies ist ein Privatverkauf unter Ausschluss der Gewährleistung bzw. Sachmängelhaftung. Ein...
  • [Erledigt] Armida A8 - Brass (Messing) - black - noDate - NH35a

[Erledigt] Armida A8 - Brass (Messing) - black - noDate - NH35a: Moin, ihr ebenfalls Uhrensüchtigen, ich bin gerade wieder mal dabei einen Rundumschlag in meiner Uhrenansammlung zu machen, alles was schon...
  • [Erledigt] Armida A7 - Stahl mit Datum - schwarzes Blatt - orangener Zeiger - wie neu

[Erledigt] Armida A7 - Stahl mit Datum - schwarzes Blatt - orangener Zeiger - wie neu: Hallo, lange gesucht und jetzt habe ich 2 Stück. Kurz zur Geschichte, warum sie gehen kann. Habe Chris von Armida angeschrieben, ob er die A7...