A big thanks to Rob from monsterwatches...

Diskutiere A big thanks to Rob from monsterwatches... im Uhrenvorstellungen Forum im Bereich Uhren-Forum; ...today it arrived: my Seiko Samurai SBDA001 with a sapphire installed. Some pics: Have a nice weekend Sam

Samuel

Themenstarter
...today it arrived: my Seiko Samurai SBDA001 with a sapphire installed. Some pics:

SBDA001_sapphire_nato2.jpg

SBDA001_sapphire_nato1.jpg

Have a nice weekend
Sam

makra

Eine schöne Uhr, meinen Glückwunsch!

Die Fotos gefallen mir auch gut.

MarTIMER

Gesperrt
Hallo Sam,
die Samurai ist ja bereits ein Seiko-Klassiker! Und in Kombination mit einem Saphirglas wohl auch gut im Kampf gegen die Spuren der Zeit gewappnet ;-)

viel Spaß und lange Freude mit Deiner SAMurai

viele Grüße
Martin

derschneider

Gesperrt
Gratulation zur schönen Uhr.

Es geht halt in diesem Preissegment kaum was über die Japanerinnen.
Diese saubere Verarbeitung, z.B. bei den Leuchtmassenfüllungen der Zeiger.

Glückwunsch
von einem Nicht-Taucher.
PS: Sorry für mein schlechtes english

twehringer

Gratulation zu der schönen Seiko und viel Spass mit der Uhr :-)

VG Thomas

Mikey80

Glückwunsch zur Sami...die ist immer wieder ein Leckerbissen und da meine auch schon nen kleinen Kratzer auf dem Glas hat habe ich mir vorgenommen:
Wenn das mehr werden kommt sie auch zu Rob;-)

Thema:

A big thanks to Rob from monsterwatches...

A big thanks to Rob from monsterwatches... - Ähnliche Themen

[Erledigt]

Seiko skx007J

[Erledigt] Seiko skx007J: Hallo UhrForum, For sale i have my nice Seiko skx007j version. It comes from monsterwatches so it's well alligned 👌 The watch is from 2019 the...
[Erledigt] Grand Seiko SBGX097 Teal dial: Hallo UhrForum, For sale i have my not so often seen Grand Seiko SBGX097 (Teal dial) The watch is from 2017 the watch specs are, Case diameter...
Kaufberatung

One watch collection

Kaufberatung One watch collection: Hello, I'm new to the forum and this question was probably asked here before, but I'm not that fluent in German :) I'd like to take a minimalist...
[Verkauf] Momentum Atlas Titanium: Hello Again, sorry for my posts in english! For sale is a Momentum Atlas 38mm Titanium watch that would make a great everyday beater. It was...
[Erledigt] Orient m-force EX0X silver dial japan rare: Hi 😊 Orient m-force EX0X with silver dial coming up for sale. The watch is in quite nice condition, it has scratches on the case, the case back a...
Oben